De fleste lokaler kan bookes i Exchange kalenderen (Outlook), hvor man også kan finde mange andre mindre lokaler, som kan bookes.
Nedenfor ses en liste over de auditorier og lokaler, som medarbejdere og studerende ved Institut for Molekylærbiologi og Genetik i Aarhus benytter mest.
Lille Anatomisk Auditorium
Bygning 1231, lokale 424 - 150 personer
Booking: lokaler.health@au.dk
Store Anatomisk Auditorium
Bygning 1232, room 115 - 279 personer
Booking: lokaler.health@au.dk
Aulaen (1412-129B) 516 personer.
Booking: studieplan.bss@au.dk
Vandrehallen (1413) kan bruges til receptioner og udstillinger (ca. 250 personer).
Booking: studieplan.bss@au.dk
Antikmuseet kan bruges til receptioner (ca. 250 personer). Udgifter til vagtpersonale ved brug af Antikmuseet. Kontakt
Bygning 1241, lokale 135 - 235 personer
Booking: lokaler.health@au.dk
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook).
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook).
Bookes via Exchange kalenderen (Outlook).
De gule bygninger
De grå pavilloner
Bookes via Exchange kalenderen (Outlook).
Bookes via Exchange kalenderen (Outlook).
Bygning 1162, lokale 013 - 144 personer
Booking: lokaler.health@au.dk
Bygning 1523, lokale 318 - 100 personer
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook)
Bookes via Exchange kalenderen (Outlook).
Lille Juridisk Auditorium
Bygning 1342, lokale 455 - 99 personer
Booking: studieplan.bss@au.dk
Store Juridisk Auditorium
Bygning 1343, lokale 275 - 216 personer
Booking: studieplan.bss@au.dk
Du har mulighed for at låne nye lokaler på Moesgaard Museum til AU-relaterede arrangementer.
På Moesgaard Museum råder Aarhus Universitet over følgende lokaler:
Booking in the Exchange calendar (Outlook)
148 personer
Reservering: Naturhistorisk Museum.
Der betales for brug af auditoriet
Nobel Auditorium, Bygning 1482, lokale 147 - 200 personer
Booking: lokalebooking.arts@au.dk eller Exchange kalenderen (Outlook)
Nobel Kantine, Bygning 1482, lokale 103A - 500 personer
Bygning 1482, lokale 146 - 200 personer
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook)
Nygaard - Peter Bøgh Andersen
Bygning 5335, lokale 016 - 240 personer
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook)
Incuba - Store auditorium
Bygning 5510, lokale 103 - 152 personer
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook)
Incuba - Lille auditorium
Bygning 5510, lokale 104 - 70 personer
Bookes i Exchange kalenderen (Outlook)
Booking in the Exchange calendar (Outlook)
Bygning 1262, lokale 101 - 107 personer
Booking: lokaler.health@au.dk
Mere information om booking og forplejning.
| Antal |
Stakladen | 400 |
Preben Hornung | 90 |
Richard Mortensen | 90 |
Mogens Zielerstuen | 72 |
Mødelokale 1 | 40 |
Mødelokale 1.1 | 20 |
Mødelokale 1.2 | 12 |
Mødelokale 1.3 | 12 |
Mødelokale 2 | 81 |
Mødelokale 2.2 | 20 |
Mødelokale 2.3 | 25 |
Faculty Club | 16 |
Dale's Café | 50 |
Hvis du ønsker at booke søauditorierne skal du sende en mail til studieplan.bss@au.dk med følgende oplysninger:
Bestilling af poster boards
Der forefindes ca. 15 posterstandere (130 cm bred, 110 cm høj - muligt med posters på begge sider) i Søauditorierne (opbevares i gangen til det nederste toilet v/ indgangen). Bestilles hos Michael Andersen.
Hvis I skal bruge yderligere skal disse bestilles hos Finn Ahrendt Petersen, tekfape@au.dk, 2173 0706. Der findes i alt 100 poster boards (til 200 posters) (150 cm bred, 120 cm høj). Brug af poster boards er gratis, men man skal selv afholde udgifter til transport tur/retur. AU har indgået en obligatorisk aftale med et transportfirma.
Vær opmærksom på, at opstillingen skal aftales med betjentene i Søauditorierne. Hvis denne opstilling er meget omfattende eller skal være i Foyeren, kan det være nødvendigt med særskilt brandmyndighedsgodkendelse.
Almindelige "skole"-borde
Der findes 10 almindelige borde i Auditoriehuset, som man kan bestille separat, når man booker auditoriet.
Auditorium 1 (1441-111) (146 personer).
Booking: lokalebooking.arts@au.dk/studieplan.bss@au.dk
Auditorium 2 (1441-112) (106 personer).
Booking: lokalebooking.arts@au.dk/studieplan.bss@au.dk
Auditorium 3 (1441-113) (81 personer).
Booking: lokalebooking.arts@au.dk/studieplan.bss@au.dk
Tvillingauditorium. Bygning 1324, lokale 011 - 144 personer
Booking: studieplan.bss@au.dk
Tvillingauditorium. Bygning 1324, lokale 025 - 144 personer
Booking: studieplan.bss@au.dk
Booking rooms in the International Centre / PhD House
It is now possible to book rooms in the International Centre / PhD House for PhD related activities. The house contains two kinds of rooms:
The rooms are meant to be used for courses in generic skills and other cross disciplinary PhD activities. If you wish to book the rooms, you must send an e-mail to ic-staff@adm.au.dk and state:
Rooms are allocated on a first come, first served basis and many have already booked. Therefore, you are recommended to contact us a.s.a.p. if you have courses you need rooms for in the spring, which you wish to hold here.
Please note that the International Centre are not responsible for providing food or beverages for meetings and courses. People who book the rooms are responsible for ordering their own food and beverages and for removing dishes from the rooms.